Skip to content →

Pircējs rada preces

Iepirkšanās vēl nekad nav bijusi tik personiska. laikmetā, kad šķiet, ka visas personīgās saites ar veikaliem, pārdevējiem un zīmoliem ir kā ar cirvi nocirstas, mēs tomēr atgriežamies pie vecajām vērtībām. Pircēji pieprasa nevis masu produkciju, bet gan savām vēlmēm un vajadzībām pieskaņotas preces. Brendi, savukārt, saprot, ka, lai neciestu no konkurences virzīšanās tālāk, tiem ir jāpiedalās un jānodrošina pēc iespējas personiskāka pieeja beste av Norge.

Lai saprastu, kas tieši pircējiem ir tīkamāks, un rastu ciešāku saiti ar jau esošajiem pircējiem, zīmoli arvien vairāk izvēlēsies peronalizēt savas preces. Lai pilnībā ļautu pircējiem mainīt un pielāgot produktus, personalizācija nebūs tikai un vien savas saldā un dzirkstošā dzēriena pudelītes apdrukāšana ar populārākajiem nācijas vārdiem. Vairs arī brīnumus nesagādās ticami personisku vēstuļu rakstīšana, kas sākas ar klienta vārdu, tiek nosūtīta klientam visizdevīgākajā brīdī un atbilst viņa iepriekš atklāti paustajām vai izsekotajām interesēm.

Pircēji aizvien vairāk vēlēsies izmainīt un pielāgot – personalizēt – pašu produktu. Tādēļ pārdevēji, sākot no šī gada, ies tālāk – viņi nodrošinās paša produkta pielāgošanu un būvēšanu no pamatiem. Tā, piemēram, zīmoli, kā Cadbury, Coca Cola un EasyJet pieredzēja lielu atsaucību uz kampaņām, kas ļāva savu pircēja un produkta lietotāju statusu personalizēt. Iepirkšanās nav tikai izklaide; arvien vairāk un lielāku nozīmi dod pirktais produkts. Savukārt, ja produktu iespējams personalizēt, tad tas iepirkšanos padara personisku un baudāmu.

Pirmkārt, mūsdienu pircēji daudz vairāk un augstāk vērtē naudas patēriņu uz baudām un sajūtām, nevis priekšmetiem un lietām. Tādējādi, ja vēlaties pārdot produktu, kurš oriģināli ir tikai un vienīgi priekšmets (izņemot tādus ikdienas produktus, kā pārtika, saimniecības preces, stādi un pamata kopjošās kosmētikas, higiēnas preces), tad kā pārdevējs Jūs vēlēsieties izmantot šos priekšmetus tā, lai radītu stāstu un iedvesmotu pircēju izvēlēties tieši šo produktu. Lai sekmīgāk iedrošinātu pircējus iegādāties šos produktus, nepieciešams arī ne tikai radīt vīziju par produktu, tā vēsturi un rašnos, bet arī parādīt pircējiem, kur tieši tas iederas viņu ikdienas dzīvē. Turklāt – un kas ir pats svarīgākais – šim produktam jābūt unikālam.

Tā vietā, lai analizētu pircēju dažādās vēlmes un mēģinātu izpatikt visiem, bet tajā pašā laikā – nevienam, zīmoli cenšas nodrošināt personisku pieeju jebkuram. Zīmoli, kā Chapman bags un citi, ļauj būvēt savu paša produktu, nodrošinot unikalitāti, iepirkšanās procesa baudījumu, kā arī ļaujot pircējam iepazīt pašu zīmolu. Personalizācija tiek lietota gan interneta, gan arī fiziskajā vidē. Populārākās preces, ko viegli personalizēt, ir smaržu maisījumi, masāžas eļļu un citu dāvanu sagatave. Tikai iedomājies par dāvanu iepakošanu filmā “Love Actually”! Personalizēšana mūsdienās vairs nav tikai ekskluzivitāte, bet gan nepieciešamība (profesjonell skjeggtrimmer modeller).

Iepirkšanās var būt ne tikai darbība, kas jāveic, lai iegādātos un iemainītu dzīvei nepieciešamās lietas, bet gan arī izklaide. Pārdevēji to saprot, un, lai pielāgotos pircēju vēlmēm un spētu izkonkurēt savu vietu tirgū, piedāvā aizvien plašākas iespējas, kā iepirkšanos padarīt tīkamu, savukārt nopirkto preci – ekskluzīvu. Mūsdienās jebkurš var iepirkties un iegūt nepieciešamo, bet mēs vēlamies jebkuru no šīm lietām un darbībām izbaudīt pilnībā. Mēs kā pircēji vēlamies atšķirties no masu produkcijas, un tādēļ meklējam zīmolus, ar kuriem izteikt savu personību. Savukārt zīmoli piedāvā tieši mums pieskaņotu pakalpojumu vai preci – un turpinās tā darīt arī nākotnē.